Učenci 1., 2. in 3. razreda so totek posvetili zdravju, zdravi prehrani in kulturnemu obnašanju za mizo.
Najprej so s pomočjo predstavitve obnovili znanje o zdravju, ki so ga pridobili pri spoznavanju okolja, kako skrbijo za svoj zdrav razvoj in zdravo počutje.
Pri drugi aktivnosti so se razdelili po razredih, v tri skupine:
- skupina je izdelala plakat zdrava in nezdrava hrana. Zdravo in nezdravo hrano so učenci razdelili s pomočjo semaforja rdeča – nezdrava, zelena – zdrava hrana. Slike so izrezali iz revij, jih razvrstili na ustrezen plakat (rdeč ali zelen) in jih na koncu prilepili;
- skupina si je podrobneje ogledala novo prehransko piramido. Ponujene sličice so s pomočjo prehranske piramide razvrščali na pripravljen model;
- skupina si je ogledala slike kulturnega in nekulturnega obnašanja pri jedi. Slike so razvrstili na primerno in neprimerno vedenje za mizo. S pomočjo računalnika so zapisali pravila. Slike z zapisi so s pomočjo semaforja rdeča – neprimerno, zelena – primerno vedenje prilepili na plakat.
Svoje delo so predstavili drug drugemu.
Pri zadnji aktivnosti so si ogledali različno sadje. Nakatere sadeže še niso poznali ali jih niso okusili. Temeljito so umili roke, pripravili so vsak svoj krožnik, na katerega so pozneje odlagali narezano sadje, desko za rezanje in nož. Vsak sadež so si ogledali, ga opisali in povedali ali so ga že okusili. Učiteljica je sadeže narezala na večje kose, ter jih dala učencem, da so jih narezali na manjše. Vsak sadež so tudi okusili, ostale koščke pa so odložili na krožnik. Najmanj jim je bil všeč okus avokada. Okusili so še mango, ananas, kivi, melono ter banano. Po končanem rezanju so sadeže, katerih okus jim je bil všeč natikali na nabodala. Ker je ostalo veliko sadja, so za ostale učence šole pripravili še sadno solato. Ko so končali z natikanjem so pospravili ostanke, počistili delovni prostor in uživali ob grizenju sočnih zdravih sadnih nabodal.