OŠ Stanka Vraza Ormož je vključena v razvojno nalogo Zavoda Republike Slovenije za šolstvo Vključujoča šola – vključujoči fizični prostor, ki je triletni projekt (od šol. leta 2023-24 do šol. leta 2025-26). Aktivnosti in cilji razvojne naloge so smiselna nadgradnja prejšnje razvojne naloge ZRSŠ Učna okolja 21. stoletja.

V razvojni nalogi delo poteka preko medsebojnega povezovanja strokovnih delavcev pri skupnem razvijanju pedagoške prakse, usklajene z individualnimi potrebami in zmožnostmi otroka oz. učenca, ki temelji na formativnem spremljanju ter spodbuja optimalen razvoj posameznika.

Pri nalogi je poudarek na:

  • ustvarjanju inkluzivne šole,
  • varnega in spodbudnega učnega prostora in
  • na spreminjanju fizičnega, socialnega ter didaktičnega okolja.

Naloga pod drobnogled postavlja načela vključujoče šole, ki so:

  • učenec je v središču (glas učenca je slišan),
  • socialna narava učenja,
  • čustva imajo ključno vlogo pri učenju,
  • prepoznavanje individualnih razlik,
  • ustrezna zahtevnost za vse učence,
  • spremljanje v podporo učenju in
  • izgrajevanje horizontalnih povezav.

Učenec v vključujoči šoli rad prihaja k pouku, je radoveden, išče izzive, si upa, predlaga svoje načine učenja, postavlja vprašanja, se dobro počuti, je zavzet, v učenju vidi smisel ter prevzema odgovornost.

(Skupno 4 obiskov, današnjih obiskov 1)